Nūjošana - fizisko aktivitāšu veids brīvā dabā - lieliska ikdienas nodarbe veselības veicināšanai.


Piemērota jebkura vecuma cilvēkiem, kas vēlas sabalansēti nodarbināt gandrīz visu savu ķermeņa muskulatūru, trenēt sirds un asisnvadu, elpošanas sistēmas un vairot pozitīvas emocijas. Jūs varat to veikt vienantnē, ļaujoties sevis sajušanai un izjušanai, ritmam un harmonijas atgūšanai, kā arī Jūs to varat veikt kopā ar domubiedriem, draugiem vai ģimeni, tādejādi kopīgi pavadot laiku veselīgā nodarbē!

Esam novērojuši, ka nūjošanu var jau agrīni iekļaut fizioterapijas ārstēšanas procesā, lai uzlabotu muskuļu ķēžu darbu, ķermeņa izjūtu, mazinātu saspringumu plecu joslā, atgūtu kvalitatīvu gaitas stereotipu un uzsāktu aerobo treniņu.

Sākumā ir būtiski apgūt pareizu nūjošanas tehniku, kā arī pielāgot nūjas (un apavus). 

Ja vēlaties uzsākt nūjošanas treniņa programmu kā veselības veicinošu aktivitāti, tad iesākumā (bez nūjošanas tehnikas apmācības) būs nepieciešama fizioterapeita konsultācija, lai varētu izvērtēt aktivitātes pielāgošanas nepieciešamību un izvēlēties Jums atbilstošu slodzes intensitāti.


Tiek organizētas individuāli pielāgotas zemas, vidējas vai augstas intensitātes individuālas nodarbības vai nelielā grupā (2-4 dalībnieki). Treniņa slodzes dozēšanā izmantojam intervālu treniņa metodiPētījumi pierāda, ka atbilstoši dozēti intervālu treniņi spēj uzlabot sirds un asisnvadu un elpošanas sistēmas funkcijas, kā arī, uzlabojot fizisko formu, palīdz samazināt svaru (lielāks kaloriju patēriņš kā vienkārša pastaiga). Katra nodarbība sākas ar iesildīšanos, kam seko pamata daļa - nūjošanas pastaiga, kas var tik kombinēta ar dažādiem vingrojumiem, individuāli dozējot slodzi, nobeigumā ir atsildīšanās. 


 .